Branding úvodní obrazovky aplikace iPrima.
Branding se zobrazuje při načítání aplikace. Jedná se o 100% vizibilní formát a jediné reklamní sdělení na obrazovce.
Switch to play je červené tlačítko, po jehož prokliknutí se přehraje vaše video video není omezeno datově ani délkou lze cílit podle pořadu, času, stanice a dalších kritérií průměrné CTR…
Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po přepnutí na stanici lze cílit podle pořadu, času, stanice a dalších kritérií po prokliku se divák dostane do…
Vlajková loď primácké platformy HbbTV, aplikace iPrima, dostala během prázdnin novou podobu rozcestníku, a díky tomu se v ní uživatelé mohou snáze orientovat – najít požadovaný titul nebo se inspirovat…
FTV Prima přináší jako první televizní skupina v ČR aktuální nabídku nemovitostí na platformě HbbTV. Diváci si tak mohou z pohodlí svého gauče prohlížet katalog nemovitostí na největší obrazovce v domácnosti. V aplikaci se…