Synchro red button se zobrazuje ve spotu klienta a podle výzkumu oční kamerou zvyšuje zapamatovatelnost reklamního sdělení
Technické požadavky:
Inspirace pro vás (formát synchro):
Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po přepnutí na stanici lze cílit podle pořadu, času, stanice a dalších kritérií po prokliku se divák dostane do…
Switch to play je červené tlačítko, po jehož prokliknutí se přehraje vaše video video není omezeno datově ani délkou lze cílit podle pořadu, času, stanice a dalších kritérií průměrné CTR…
Hned dvě ocenění získala skupina Prima v rámci předávání HbbTV Awards. Porota ocenila Primu v kategorii Nejlepší marketing a propagace za kampaň Červené tlačítko s Karlem Voříškem a v kategorii Nejlepší využití HbbTV pro…
Media Club v rámci projektu CAR PR spustil v polovině března pro svého klienta, automobilku SsangYong, crossmediální kampaň, v rámci které byly využity pořad Autosalon, HbbTV a web Autosalon.tv. SsangYong…