Přes 2,5 mio diváků vidí červené tlačítko

Červené tlačítko, které se skrývá pod technologií HbbTV umožňuje inzerentům oslovit diváka interaktivní reklamou, na největší obrazovce v domácnosti.
Mám zájem o reklamu v HbbTVČervené tlačítko spojuje výhody internetu a televize. Na televizní obrazovce lze cílit dle onlinových metrik, a současně vyvolat interakci s divákem. Vyberte si jeden z 8 prémiových reklamních formátů.
Branding úvodní obrazovky aplikace iPrima. Branding se zobrazuje při načítání aplikace. Jedná se o 100% vizibilní formát a jediné reklamní sdělení na obrazovce. Doba umístění 1 měsíc. Odhad zobrazení 1,2…
Všechny formátyKlient v tomto exkluzivním prostoru představil v kampani trvající 1 měsíc prémiovou značku zmrzlin. V tomto segmentu je právě květen stěžejním měsícem pro launchování nových značek, příchutí a druhů zmrzlin. Splash screen je…
Všechny studieReklamní kampaň v prostředí HbbTV je, co se týče výše rozpočtu, vhodná i pro menší typy kampaní. Je to vhodná volba pro klienty, kteří pro kampaň nemají k dispozici videospot, ale chtějí reklamním sdělením oslovit televizní diváky. Klienti u HbbTV obecně oceňují přesné měření zásahu kampaně, online statistiky a minimální náklady na produkci. Klient neplatí ani za výrobu aplikace v HbbTV (aplikace vytvořená v online nástroji HbbTV Creator).