Reklama v HbbTV
Branding úvodní obrazovky aplikace iPrima. Branding se zobrazuje při načítání aplikace. Jedná se o 100% vizibilní…
Vaše reklamní spoty se přehrají v archivu FTV Prima lze cílit podle pořadu pozice: pre-roll, mid-roll,…
Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po přepnutí na stanici lze…
Switch to play je červené tlačítko, po jehož prokliknutí se přehraje vaše video video není omezeno datově ani…
Synchro red button se zobrazuje ve spotu klienta a podle výzkumu oční kamerou zvyšuje zapamatovatelnost reklamního…
Menu button je umístěn v HbbTV menu stanic FTV Prima na nejvisibilnější pozici největší dlaždice prodej…
Banner v aplikacích FTV Prima. jediný banner v aplikaci proklik možný do klientské aplikace, kterou si u nás…
Prima Letáky jsou samostatná aplikace v HbbTV, která obsahuje aktuální letáky více klientů. Diváci si…
Hry jsou v HbbTV velice oblíbené, proto jsme se rozhodli našim klientům umožnit obrandování těchto her velice…
Cílová skupina
Diváci HbbTV jsou mladší, bohatší a vzdělanější než běžná TV populace:
Počet diváků HbbTV
Z měření počtu unikátních HbbTV zařízení prostřednictvím Unique Device ID & Fingerprinting zajišťovaného od Českých Radiokomunikací známe počet připojených televizí s funkcí HbbTV v České republice. Propojením s výzkumem FTV Prima, z kterého vyplývá, že před TV obrazovkou průměrně sedí 2,06 diváků, víme, že počet diváků HbbTV v celé České republice je dnes více než 2 500 000.
Kampaň byla zaměřena na launch nového výrobku. Pod značkou Znojmia NA PÁNEV zažívají svojí premiéru čtyři mražená…
Klient v tomto exkluzivním prostoru představil v kampani trvající 1 měsíc prémiovou značku zmrzlin. V tomto segmentu…
Skupina Prima, která je lídrem v oblasti hybridní televize, přináší svým klientům možnost cílit switch-in kampaně na…
Na startu podzimní sezóny uvedl Media Club novou nabídku balíčků v hybridní televizi. Klienti si mohou vybrat ze tří…
Využijte synergie marketingových kampaní v televizi a onlinu pro segment auto-moto a současně spojíte svoji značku…
V polovině ledna spustil Media Club na stanicích FTV Prima kampaň klienta BMW Group Česká republika, která poprvé…
Reklamní formát | Šířka Výška | Ob. model | Ceny |
---|---|---|---|
Switch-in animovaný | 300 x 300 | CPT divák | 365 Kč |
Switch-in statický | 300 x 300 | CPT divák | 255 Kč |
Switch-in animovaný – cílení čas/dny/pořady | 300 x 300 | CPT divák | 475 Kč |
Switch-in statický – cílení čas/dny/pořady | 300 x 300 | CPT divák | 330 Kč |
Button Menu | 320 x 110 | FIX | 95 000 Kč/týden |
Switch-in statický – synchro s TV spotem | 300 x 300 | FIX | 44 000 Kč |
Leaderboard v aplikacích | 745 x 100 | CPT divák | 220 Kč |
Letáky | dle TP | FIX | 15 000 Kč/měsíc |
Splash screen | dle TP | FIX | 600 000 Kč/měsíc |
Apliakce – vytvořená v Creatoru klientem | dle TP | FIX | 0 Kč |
Nestandardní aplikace dle dohody | zajišťuje firma Kinet | FIX | 70 000 Kč a více dle dohody |
Reklamní formát | Šířka Výška | Ob. model | Ceny |
---|---|---|---|
Videospot do 30. sec pre-/mid-/post roll | 1 920 x 1 800 | CPT divák | 610 Kč |
Videospot do 25. sec pre-/mid-/post roll | 1 920 x 1 800 | CPT divák | 560 Kč |
Videospot do 20. sec pre-/mid-/post roll | 1 920 x 1 800 | CPT divák | 495 Kč |
Videospot do 15. sec pre-/mid-/post roll | 1 920 x 1 800 | CPT divák | 430 Kč |
Videospot Bumper 6 sec. pre-/mid-/post roll | 1 920 x 1 800 | CPT divák | 125 Kč |